.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نيروي انتظامي مازندران جزو پنج استان برتر كشور

فرمانده‌انتظامي مازندران برقراري نظم وامنيت در جامعه را از وظايف ذاتي ناجا عنوان كرد و گفت: در شش ماهه اول امسال نيروي انتظامي استان در بعد امنيتي در جامعه جزو پنج استان برتر كشور شناخته شد .
سردار سرتيپ دوم‌پاسدار"مهدي توكلي" روزيكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساري افزود:در همين مدت نيروي انتظامي مازندران توفيقات خوبي از لحاظ شاخصه‌هاي امنيتي كسب كرده است .
وي اظهارداشت : نيروي انتظامي تامين‌كننده امنيت در جامعه است و اين استان در نيمسال اول با ‪ ۳۰‬درصد كاهش جرائم خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
وي قانون مداري مردم اين خطه را رمز موفقيت نيروي انتظامي در مدت ياد شده دانست و بيان داشت: خوشبختانه تعامل و همياري خوبي بين مردم اين ديار با نيروي انتظامي مازندران وجود دارد .
اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد : در شش ماهه اول امسال مردم اين استان ‪ ۱۳۰‬هزار و ‪ ۴۴۷‬مرتبه با پليس ‪ ۱۱۰‬استان تماس برقرار كردند كه برخي از اين تماسهاي تلفني كمك موثري در انجام وظايف ذاتي نيروي انتظامي داشته است .
سردار "توكلي " در خصوص طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي ناجا گفت : اين طرح از اوائل امسال توسط نيروي انتظامي براي برقراري نظم و امنيت در جامعه اجرا شده و با استقبال مردم متدين اين خطه مواجه شده است .
وي درباره برنامه‌هاي هفته ناجا كه از بيست و چهارم مهرماه آغاز مي‌شود گفت: برپايي نمايشگاه تحت عنوان توسعه نظم و امنيت عمومي و جلسات پرسش و پاسخ با حضور معاونت‌هاي مختلف نيروي انتظامي، همايش پليس و امنيت و برگزاري صحبگاه مشترك از مهمترين برنامه‌ها در هفته ناجا است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.